BTU کولرگازی

انتخاب کولرگازی براساس متراژ محیط و BTU

BTU چیست و تاثیر آن در انتخاب کولرگذاری چگونه است ؟

تعیین کولر گازی مبنی بر متراژ و BTUReviewed by ای تی دات بانه دات کام on Mar 12Rating : 5 . 0انتخاب کولر گازی مبنی بر متراژ و BTUکولرهای گازی دربرگیرنده گاز مخصوصی میباشند که به وسیله کمپرسور این گاز به مایع تبدیل شده و به صفحات دستگاه خواهند رسید . بعد از جریان یافتن این گاز منقبض شده بر روی صفحات , دمای محفظه که دمای گرمیست را جذب کرده و بر اثر دمای دریافتی مایع جانور به گاز اول تبدیل خواهد شد . این کار تا هنگامی که تمام گرمای جانور در محفظه گرفته شود , ادامه خواهد یافت . با اعتنا به این که درصورتی که کمپرسور در هنگامی طولانی سرگرم به کار باشد , شاید آسیبی دورازشوخی ببیند . می بایست مساحت فضایی که کولر گازی در آن قرار خواهد گرفت متناسب با گنجایش کولر گازی باشد . گنجایش مطلوب تعیین هوشمندانه ایست , چون در دو وضعیت گنجایش بالا و گنجایش ذیل علیه مساحتی مختص زخم رسان خواهد بود و دما و رطوبت جانور در محفظه در‌حد ایدآل تامین نخواهد شد .

عملکرد و ظرفیت کولرگازی

گنجایش کولر گازی ; کولرهای گازی دربرگیرنده گاز مخصوصی میباشند که به وسیله کمپرسور این گاز به مایع تبدیل شده و به صفحات دستگاه خواهند رسید . بعد از جریان یافتن این گاز منقبض شده بر روی صفحات , دمای محفظه که دمای گرمیست را جذب کرده و بر اثر دمای دریافتی مایع جانور به گاز اول تبدیل خواهد شد . این کار تا هنگامی که تمام گرمای جانور در محفظه گرفته شود , ادامه خواهد یافت . با اعتنا به این که درصورتی که کمپرسور در هنگامی طولانی سرگرم به کار باشد , شاید آسیبی دورازشوخی ببیند . می بایست مساحت فضایی که کولر گازی در آن قرار خواهد گرفت متناسب با گنجایش کولر گازی باشد . گنجایش مطلوب تعیین هوشمندانه ایست , چون در دو وضعیت گنجایش بالا و گنجایش ذیل علیه مساحتی مختص زخم رسان خواهد بود و دما و رطوبت جانور در محفظه در‌حد ایدآل تامین نخواهد شد . از این رو می بایست در کنار مدل کمپرسور به کار رفته , گنجایش کولر گازی و کمپرسور هم مطلوب باشد . این مقدار گنجایش با واحد BTU معقول خواهد شد .

شماره BTU چه مفهومی دارد ؟

کولر گازی ها در نوع های پنجره ای , اسپلیت و ایستاده موجودند . هر مورد از این نوع ها در گنجایش های متعدد ساخت گردیده اند , ولی نوع های اسپلیت یا این که دو تیکه بیشترین تنوع و طرفدار را دارا هستند . هر چه مقدار BTU عمده باشد , مقدار سرمایی که از سوی کولر وارد محفظه خواهد شد عمده خواهد بود . مضمون‌ این نکته این وجود ندارد که دمای باد کولر خنک خیس باشد , بلکه هر چه BTU بخش اعظم باشد اندازه سرمایی که در واحد عصر و عصر هنگامی مختص وارد محفظه خواهد شد , عمده است .

براساس متراژمحیط BTU مناسب را انتخاب کنید

  سرویسکار کولر آبی در مشهد

در وضعیت کلی نمیتوان برای متراژی معین عددی اثبات از گنجایش را برای کولر گازی اظهار کرد , چون حالت جویبار و محیطی , بقیه وسایلی که در محفظه موجودند و گرما ساخت خواهند کرد , جايگاه تابیدن آفتاب بر محیطی که قرار است کولر گازی در آن قرار گیرد , طول تالار و یا این که اتاقی که قرار است کولر گازی موضوع به کارگیری قرار گیرد و مواقعی از این دست در تعیین گنجایش مطلوب تاثیر گذار خواهد بود . ولی در حالت جویبار مطلوب و میانگین با در حیث گیری فاکتورهای استاندارد می توانایی عددی تقریبی را اظهار کرد . اضطراری است مصرف کنندگان حالت را ریزتر بسنجند و با اعتنا به عدد اعلام شده , اندازه گنجایش مطلوب را تشخیص دهند . درصورتی که دمای محفظه از وضعیت متوسط فراتر است اضطراری است برای ساخت سرمای عمده عددی بزرگتری را برای گنجایش در حیث گرفت . عکس این مسئله وجود ندارد راستگو است , یعنی اضطراری است برای محیطی با دمای معتدل خیس , اندازه گنجایش کمتر باشد .

کولر گازی مطلوب محیطی به مساحت ۳۶ متر مربع : ۶۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰BTU

کولر گازی مطلوب محیطی به مساحت ۷۰ متر مربع : ۱۰۰۰۰ تا ۱۶۰۰۰ BTU

کولر گازی مطلوب محیطی به مساحت ۷۵ متر مربع تا ۱۸۵ متر مربع : ۱۶۰۰۰ BTU تا ۲۸۰۰۰ BTU

گنجایش کولر گازی و طرز کارایی آن سرویس و تعمیر آبگرمکن آجودانیه شمال تهران

عوامل و شرایطی که بر کولرگازی تاثیر میگذارد

ولی این مقدار گنجایش برای حالت متوسط میباشد و هر وضعیت بیشتر دیگری میتواند بر قلیل یا این که مضاعف شدن گنجایش اثر گذار باشد .

قوانینی که بر مقدار گنجایش مایحتاج تاثیر گذارند :

درصورتی که کولر گازی در طبقه انتها و یا این که طبقه اولیه ساختمانی قضیه به کارگیری قرار میگیرد اضطراری است ۴۰۰۰ BTU بر گنجایش اعلام شده بیشتر شود . تعمیر آبگرمکن شهرک امید شرق تهران

برای اتاقی که در معرض آشپزخانه جای دارد ۴۰۰۰ به گنجایش مندرج در موردها بالا بیفزایید .

برای پنجره هایی که زاویه قرار گیری به نسبت فروغ آفتاب آری نحوی است که فروغ به آن بازخورد نماید , به ازای هر پنجره به گنجایش ۱۵۰۰ بی تی یوی اکثر نیاز دارید .

تعداد اشخاص جانور در اتاق هم بر بیشتر شدن گنجایش مایحتاج میافزاید و اضطراری است با هر نفر اکثر ۶۰۰BTU بر گنجایش کولر گازی که قصد خرید را دارید بیفزایید .

درصورتی که فضایی که کولر گازی در آن مسئله به کارگیری قرار میگیرد فاقد فروغ گیر باشد میتوانید ۱۰۰۰BTU از گنجایش رقم خورده کمتر خریداری نمایید .

حالت تاثیر گذار بر گنجایش کولر گازی

می بضاعت گنجایش را فراتر تعیین کرد؟

در وضعیت کلی می توانایی اعلام کرد در ایدال ترین حالت یا این که محفظه عایق برای هر ۴۶ متر مربع ۱۲۰۰ BTU گنجایش مایحتاج است . درصورتی که در حوزه‌ جغرافیایی گرم و کم آب گذران زندگی می کنید , میتوانید برای مساحت در اختیارتان گنجایش بالاتری به نسبت استاندارد رقم خورده خریداری نمایید . ولی در غیر این شکل پیشنهاد ما این ات که‌این کار را نکنید . چون خریداری کولری با گنجایش بالا عملکرد قابل قبولی برای بقیه محفظه ها ندارد . با اعتنا به این که کولر گازی در کنار وظیفه ی اصلیش کاهش دمای محفظه است . درصورتی که گنجایش بالا باشد از اندازه رطوبت جانور به اندازه مقداری کاسته خواهد شد و کولر با تشخیص این که دمای محفظه به حد قابل پذیرش رسیده است , خاموش خواهد شد .

 

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *