محتوای داخل وب سایت ها درباره موضوعات مختلفی می باشد. که در بین آن ها موضوعات آموزشی و موضوعات دولتی نیز وجود دارند. در این مطلب قصد داریم به بررسی محتوای برخی از سایت های خارجی که پسوند های آن ها مربوط به امور دولتی و آموزشی می باشد را بررسی کنیم:
آنچه می خوانید:
محتوای سایت های دولتی و آموزشی خارجی
تمام دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی در کشور ها وب سایت دارند که پسوند دامنه اکثر آن ها آموزشی است. کتابخانه های مختلف نیز که معروف هستند دارای سایت می باشند که در این سایت ها امکانات مختلف در اختیار کاربران قرار می دهند مانند برگزاری کلاسهای که آموزش مطالب مختلف می باشد و به صورت آنلاین برگزار می شود مخاطب این کلاس ها بیشتر از گروه دانش آموزان دانشجویان و معلمان می باشد. وب سایت های وجود دارند که شما می توانید در آنها اقدام به ساختن تیم کنید و یا عضو یک تیم علمی شوید.
در این صورت شما می توانید تحقیقات خود را با دوستان خود به صورت مجازی به اشتراک بگذارید و روی موضوعات مختلف کار کنید حتی اگر در فاصله های دور از یکدیگر باشید. سایتهای نیز وجود دارند که به انتشار مقاله های علمی مختلفی قرار دادن آنها را در اختیار کاربران قرار می دهند این مقاله ها می توانند رایگان و غیر رایگان باشند. سایت های آموزشی مختلفی نیز وجود دارند که مطالب متعددی را به کاربران خود آموزش می دهند. مانند کار کردن با سیستم عامل لینوکس و توضیحاتی درباره این سیستم عامل آموزش نرم افزار های مختلف و غیره. سایت های نیز برای تشخیص آب و هوای کشورها وجود دارند که در گروه سایت های دولتی می باشند. پیشگیری از رخ دادن خطرات مختلف برای وسایل نقلیه
پروفایل فنی کار را در وب سایت های خارجی
سایت فنی کارا خدمات فنی در کشور ارائه می دهد و برای افراد فنی کار اشتغال ایجاد کرده است. این سایت در وب سایت های خارجی پروفایل دارد که در ادامه این که آنها را خواهیم دید:
http://knsz.prz.edu.pl/forum/member.php?action=profile&uid=115228
http://ipi.tspu.edu.ru/user/bennie896011/
http://lib.akb.nis.edu.kz/user/bennie896011/
http://ks.jiali.tw/userinfo.php?uid=3249100
http://www.inmethod.com/forum/user/profile/118620.page
https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=110984 محتوای سایت هایی که پسوند آن ها دولتی و آموزشی است
https://vue-forums.uit.tufts.edu/user/profile/680691.page