آشنایی با خودشور یا بیده توالت فرنگی

یکی از مشکلاتی که برخی از افراد در استفاده از توالت فرنگی ها به آن بر می خورند، مشکل طهارت گرفتن در توالت فرنگی هاست. برای حل این مشکل وسیله ای به نام خودشور یا بیده توالت فرنگی به این توالت ها اضافه کردند که کار شستن و طهارت گرفتن را انجام می دهد. در ادامه میخواهیم درباره این وسیله بیشتر توضیح دهیم.

از دیگر مشکلات توالت فرنگی ها این است که به علت داشتن سیفون نوع S در بدنه، لوله های آن ها زود به زود گرفته و بسته می شوند که بهترین راه برای خلاصی از این گرفتگی ها تماس با لوله بازکنی ماهر و کاربلد می باشد. سایت برچسب در سراسر تهران به شما همشهریان عزیز خدمات ارائه می دهد، متخصصان لوله بازکنی شمال تهران، جنوب، شرق و… همه روزه آماده ارائه خدمات خود می باشند و پس از تماس شما بلافاصله به محل مورد نظر شما اعزام خواهند شد.

بیده توالت فرنگی اتوماتیک

بیده توالت فرنگی در دو نوع است که یک مدل آن اتوماتیک است و با فشار دادن یک دکمه کار می کند. این بیده ها را می توان روی توالت های فرنگی که مقداری بزرگتر هستند نصب کرد و از آنها استفاده کرد.

طریقه کار بیده توالت فرنگی اتوماتیک به این صورت است که شما می توانید درجه حرارت آب و میزان فشار آب را کنترل کنید.

بیده توالت فرنگی اتوماتیک

اگر برای لوله های فاضلاب منزلتان مشکلی پیش آمد و دچار گرفتگی شدند می توانید به سایت برچسب مراجعه کنید. لوله بازکنی برچسب می تواند در کمترین زمان ممکن مشکل گرفتگی لوله ای منزلتان را برطرف کند، فقط کافی است با شماره تماس لوله بازکن های بالای صفحه سایت تماس بگیرید و از خدمات لوله بازکنی در کم ترین زمان ممکن برخوردار شوید.

بیده توالت فرنگی مکانیکی

نوع قدیمی تر بیده توالت فرنگی هم وجود دارد. در این نوع از خودشورهای توالت فرنگی از دسته های مکانیکی برای باز کردن آب و کنترل فشار آب استفاده می شود و می توان با باز و بسته کردن شیر آب میزان پاشش آب را تنظیم کرد.

این مدل ها درست است که ساده تر است ولی در مقابل بیده توالت فرنگی اتوماتیک هزینه نگه داری و خرید بسیار کمتری دارد.

گرفتگی های توالت فرنگی را می توان در برخی موارد با تلمبه دستی، محلول لوه بازکن و… برطرف کرد ولی وقتی گرفتگی شدید است فقط کافی است که به سایت برچسب مراجعه کنید. ما در سایت برچسب در تمامی مناطق تهران سرویس لوله بازکنی ارزان ارائه می دهیم. کافیست نام منطقه خود را جست و جو کنید، بطور مثال سرویس لوله بازکنی در شرق تهران یا جنوب تهران، شمال و… .

بیده توالت فرنگی وسیله ای جدید است که هنوز به صورت کامل در ایران نتیجه نداده است ولی میتواند برای کسانی که با این روش شستشو مشکلی ندارند وسیله ای کاربردی باشد.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *