دانستنی های جالب برچسب های لوله بازکنی

اگر که روی دیوارهای شهرها را مشاهده کنید متوجه حجم زیادی از برچسب‌های لوله بازکنی می شوید که باعث از بین رفتن زیبایی خیابان ها و چهره شهر شده است.
با دیدن این تصاویر در ذهن شهروندان سوالی پیش می آید آیا نهادی نیست که به این نشانه های مزاحم در سطح شهر رسیدگی کنند!؟

برچسب های لوله بازکنی تصویر تکراری در دیوار شهر

بیشتر اوقات در مناطق شهری که بافت قدیمی تری دارند برچسب های لوله بازکنی به طرز خاصی خودنمایی می کند. خلاصه اینکه برچسب لوله بازکنی چشم نواز بودن چهره منازل و شهر را از بین می برد و مسئولین باید برای این مشکل چاره ای پیدا کنند، یکی از این راه ها جریمه است که برای اولین بار در شهر تهران برای شرکت‌های متخلف در نظر گرفته شد.

از طرف دیگر برچسب های لوله بازکنی علاوه بر اینکه چهره شهر را زشت می کنند زیاد منبع معتبری برای دریافت خدمات فنی نمی باشند پس در صورت گرفتگی لوله منزلتان می‌توانید با روش های خانگی این مشکل را برطرف کنید اما اگر گرفتگی لوله تان شدید بود می توانید با مراجعه به سایت برچسب barchasb از معتبرترین لوله بازکن های نزدیک منزلتان استفاده کنید.

تبلیغات با برچسب های لوله بازکنی در سطح شهر

چسباندن هرگونه برچسب تبلیغاتی باعث از شیکی افتادن چهره شهر می شود و این مسئله به دغدغه بزرگی برای افرادی که منزل خود را به تازگی بازسازی می کنند و یا اینکه درب خود را بعد از مدتی رنگ می زند تبدیل شده
جالب است بدانید که چسباندن برچسب های لوله بازکنی جز مزاحمت های شهری محسوب می شود و نیاز به مجوز از طرف شهرداری می باشد و در صورت نبودِ مجوز مجازات به همراه دارد.

اما امروزه با گسترش ارتباطات و در دسترس بودن اینترنت دیگر نیاز به استفاده از این برچسب ها نیست چرا که شما می توانید در کمترین زمان ممکن ماهرترین لوله بازکنی ها را در فضای وب مشاهده کنید. شما با سرچ عبارت لوله بازکن در سعادت تهران و انتخاب سایت برچسب در گوگل می توانید تنها با یک کلیک به شماره افراد لوله بازکنی در هر منطقه ای که سکونت دارید دسترسی پیدا کنید و از خدمات شبانه روزی و ۲۴ ساعته آنها درب منزل بهره مند شوید.
سایت لوله بازکنی برچسب با معرفی بهترین لوله بازکن ها به شما در سراسر تهران می توانند بهترین خدمات لوله بازکنی را در اختیارتان قرار دهند تنها کافیست به این سایت مراجعه کنید و نام محل زندگی خودتان را در تهران جستجو کنید.

حکم چسباندن برچسب های تبلیغاتی چیست؟

آقای قالیباف اولین فردی بود که در زمان داشتن عنوان شهردار تهران با این موارد برخورد کرد و علاوه بر جریمه و قطع شماره تلفن شرکت دستور به کندن برچسب لوله بازکنی های شرکت خاطی توسط خودشان از سطح شهر را داد.
بعد از شرکت های لوله بازکنی بیشترین تبلیغاتی که در سطح شهر مشاهده می کنید مربوط به کلاس های آنلاین و کنکور می باشد که اینها هم از این قاعده مستثنا نیستند و در صورت تخلف با آنها برخورد می‌شود.
یک پیشنهاد برای جلوگیری از چسباندن این کاغذهای مزاحم هم این است که بر روی در یا دیوار یک تکه کاغذ با این عنوان که چسباندن هرگونه آگهی پیگرد قانونی دارد میتوانید از این مشکل خلاص شوید.

معمولا در مناطق مرکزی شهر که بافت های قدیمی تری دارد و در جاهایی که بیشتر احتیاج به لوله بازکن دارند، برچسب لوله بازکنی ها چنان خود نمایی می کنند که انگار اینها در جای درست چسبانده شدند و اگر ما ناراحتیم نباید به آنها نگاه کنیم.

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
سینک

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *