دغدغه گرفتگی چاه حمام و رفع آن

گرفتگی چاه حمام یکی از مشکلاتی است که در هر منزلی ممکن است بوجود بیاید. ورود و تجمع مواد زائدی همچون مو، تکه های صابون و… در چاه فاضلاب حمام بسیار رایج است و به سادگی باعث بسته شدن این لوله ها می شود. در این مطلب قصد داریم با ارائه راهکارهایی مفید شما را در رفع این مشکل راهنمایی کنیم.

البته در صورتی که گرفتگی چاه حمام منزل شما سخت باشد، باید در اسرع وقت آن را به دست افراد لوله بازکن بسپارید. سایت برچسب نیز در همین راستا این امکان را فراهم آورده تا افراد ساکن تهران تنها با جستجوی منطقه خود، مثلا لوله بازکنی در پاسداران، نزدیک ترین لوله بازکن را پیدا کنند و سرویس مورد نیاز خود را درخواست دهند.

راه های باز کردن گرفتگی چاه حمام

روش های باز کردن لوله فاضلاب حمام، با توجه به جنس لوله و نوع گرفتگی متفاوت هستند. ما با معرفی روش هایی عمومی و کارساز سعی کرده ایم شما را در امر رفع گرفتگی چاه حمام به بهترین نحو راهنمایی کنیم.

  • ریختن آب جوش در چاه (برای لوله های PVC استفاده نشود!)
  • ریختن محلول جوش شیرین در آب (ترکیب جوش شیرین با سرکه یا نمک در رفع گرفتگی چاه حمام بسیار موثر است)
  • استفاده از محلول های مخمری (مناسب برای لوله های فاضلاب PVC)
  • باز کردن گرفتگی چاه حمام با تلمبه دستی
  • استفاده از قلاب (موثر در جمع کردن موهای داخل چاه)
  • فنر زدن چاه حمام
راهکار های رفه گرفتگی چاه حمام

در بین روش های ذکر شده، تضمینی ترین و موثرترین راه برطرف کردن گرفتگی چاه حمام، روش فنرزنی می باشد. در این خصوص مقالات و مطالب مفیدی در سایت “برچسب barchasb” نگارش و جمع بندی شده است که شما میتوانید با مراجعه به آن اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنید.

چگونه از گرفتگی چاه حمام جلوگیری کنیم؟

قرار دادن یک کفشور مناسب و با کیفیت بر روی ورودی چاه می تواند تا حد بسیار زیادی از زود پرشدن و گرفتگی چاه حمام پیشگیری کند. علاوه بر آن پیشنهاد می شود که پس از هر بار استفاده از حمام، آن را خوب شسته و تمیز کنید. این امر نیز احتمال ورود مواد زائد به درون چاه را کمتر می کند.

این نکته را فراموش نکنید که تنها با یک سرچ ساده در سایت برچسب می توانید نزدیک ترین لوله بازکن به خود را پیدا کرده، با او تماس بگیرید و تمامی خدمات لوله بازکنی مورد نیاز خود را در کم ترین زمان با بهترین قیمت در خواست کنید. کافیست محدوده مورد نظر خود را در قسمت جست و جوی سایت وارد کنید، مثلا لوله بازکنی در شمال تهران، به این صورت به لیست شماره تماس نزدیک ترین لوله بازکن ها دسترسی خواهید داشت.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *