چگونه نصب فلاش تانک را انجام دهیم؟

در سرویس‌های بهداشتی پس از نصب توالت های فرنگی و ایرانی مهمترین کاری که باید انجام شود نصب فلاش تانک می باشد.فلش تانک ها روکار و توکار می باشد.
مدل های متفاوت و مختلفی از فلاش تانک ها تولید شده است که هر کدام به روش‌های خاصی نصب می‌شوند اما به طور کلی فلاش تانک ها به دو دسته توکار و روکار تقسیم می‌شوند و انتخاب هر کدام از آنها بستگی به سلیقه و نیاز مصرف کننده دارد. در فلش تانک های روکار کشیدن زنجیر تخلیه میشود و اجزای این فلش تانک ها بر روی دیوار نصب می شود و قابل رویت است، اما در فلش تانک های توکار آب به وسیله کلید تخلیه می‌شود لوله کشی این فلاش تانک ها داخل دیوار می باشد و قابل رویت نیست و مناسب سرویس هایی می باشد که فضای کوچکی دارند.
در صورت بروز هرگونه مشکل در فلش تانک های روکار و گرفتگی چاه توالت مشکل خود را با لوله بازکن های ماهر در این زمینه بسپارید اگر در تهران زندگی می کنید کافیست فقط در سایت برچسب و جستجوی محل زندگی خود مثلاً اگر در غرب تهران هستید خدمات لوله بازکنی غرب تهران را جستجو کنید و از خدمات فوری ما استفاده کنید.
نکات مهم هنگام نصب فلاش تانک های روکار: لاستیک آب بندی نباید جوری قرار بگیرد که محل خروج آب را ببندد دهانه مخزن دو بازو دارد که بایستی حتما سر جای خود نصب شود ارتفاع نصب فلاش تانک ها معمولاً یک و نیم متر می باشد فلوتر نباید کج نصب شود
با رعایت این موارد می توانید از نصب فلاش تانک روکار و عملکرد درست آن مطمئن شوید اما در در صورت بروز هرگونه مشکل جای هیچ نگرانی نیست زیرا سایت برچسب برای کاربران خود امکاناتی را فراهم کرده تا در هر بخش از تهران هستید بتوانید از خدمات لوله بازکنی در طرشت یا در هر منطقه‌ای دیگری با قیمت مناسب استفاده کنید.
نحوه نصب فلاش تانک توکار:
قطعه استپ را به کاسه توالت متصل کنید سپس لوله‌ها را به یکدیگر سفت کرده و چفت کنید و بعد فلوتر را مطابق با جهت انشعاب متصل کنید طناب کشی آن را متصل کرده و آن را درون بست گیره ای قرار دهید در مرحله پنجم بدون دستکاری مهره زیر کاسه ای بدنه اش آن را به اندازه ۱۰ الی ۲۵ میلیمتر به پایین فشار دهید و بعد جایگاه بسته شدن پیچ را روی دیوار سوراخ کنید به مرحله آخر را طوری قرار دهید که لوله داخل خروجی پمپ قرار بگیرد و بعد از نصب فلاش تانک را تست کنید.
نصب فلاش تانک های توکار در ارتفاع ۱۸۰ سانتی متری می باشد و نصب آن کمی دشوار می باشد.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *