آموزش فنرزدن چاه حمام

معمولا در هر منزلی پیش آمده که فرد در حمام بوده که چاه حمام گرفته است، در این مواقع افراد معمولا حس خوبی ندارند و به دنبال راه چاره برای رهایی از گرفتگی چاه حمام هستند، یکی از روشهایی که برای بازکردن لوله فاضلاب حمام موثر است فنرزدن چاه حمام است که روشی مطمئن اصولی و بسیار کارساز می باشد.
ما می خواهیم به طور خلاصه و کلی آموزش فنرزدن چاه حمام را به شما آموزش دهیم ولی اگر می خواهید در مورد این مطلب به صورت مفصل و کامل تر بدانید می توانید به مقاله آموزش فنرزدن لوله فاضلاب حمام در سایت برچسب مراجعه کنید

چه زمانی باید از فنرزدن چاه حمام استفاده کرد

بدیهی است که فنرزدن چاه حمام روشی سخت ولی کار ساز است، یعنی زمانی مجبور به فنرزدن چاه حمام می شویم که گرفتگی شدید باشد و با استفاده از تلمبه دستی و راه کارهای دیگر باز نشود، لذا در این مواقع به سراغ فنرزدن چاه حمام می رویم و سعی می کنیم که با این روش مشکل را بر طرف کنیم.

فنر زدن چاه حمام روشی موثر و کارآمد

البته شما می توانید با مراجعه به سایت “برچسب barchasb” علاوه بر مقالات آموزش لوله بازکنی رایگان از خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی ارزان آن هم استفاده کنید.

اصلا چرا چاه حمام می گیرد؟

اکثر افراد فکر می کنند که چون در حمام بیشتر از آب گرم استفاده می شود لذا لوله فاضلاب حمام نمی گیرید ولی باید توجه کنید که قطر چاه فاضلاب یا لوله فاضلاب حمام کوچک است و در زمانی که آب به آن می رسد معمولا دمای خود را از دست می دهد، لذا چربی ها و موی ها و دیگر موادی که به داخل چاه میروند همگی ممکن است در چاه رسوب بکنند و باعث گرفتگی چاه حمام شوند، که در این زمان باید از روش فنرزدن چاه حمام استفاده شود.

شیوه فنرزدن چاه حمام

برای فنرزدن چاه حمام ابتدا باید فنر لوله بازکنی دستی را از مغازه های رنگ و ابزار تهیه کنید ، بعد از آن با وارد کردن سر فنر به داخل چاه کار را شروع می‌کنید.
شما می توانید فنر لوله بازکنی را تا زمانی که به گرفتگی نرسیده است با کمک دست به درون چاه بفرستید و اگر در میانه راه فنر گیر کرد می توانید با حرکت دست به صورت دایره ای آن را به جلو هل دهید تا جایی که مطمئن شوید که به گرفتگی رسیده.

آموزش فنر زدن چاه حمام


زمانی که فنر به گرفتگی رسید می توانید کار فنرزدن چاه حمام را شروع کنید و دسته فنر را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید و بعد از چند دور چرخاندن فنر را به جهت برعکس چرخانده و از لوله فاضلاب حمام خارج کنید و آشغالهایی که بر سر آن گیر کرده است را از آن جدا کنید.
اگر مشکل شما با یک بار فنرزدن چاه حمام حل نشدن می توانید این کار را به صورت چند باره انجام دهید و اگر هم با فنرزدن چاه حمام موفق به باز کردن آن نشدید می توانید از سرویس لوله بازکنی سایت برچسب استفاده کنید

.


لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *