نکات مهم لوله کشی فاضلاب توالت فرنگی

امروزه با زیاد شدن منازل یکی از ویژگی های هر خانه ای وجود توالت فرنگی است. لذا برای لوله کشی فاضلاب توالت فرنگی باید نکات مهمی را در نظر بگیرند که بعد از تمام شدن ساخت منزل مشکلی پیش نیاید.

لوله کشی فاضلاب توالت فرنگی و بیان نکات آن

رعایت برخی از نکات از گرفتگی لوله، بوی بد توالت فرنگی و خیلی از مشکلات دیگر جلوگیری می کند که در ادامه به صورت مختصر به توضیح آنها خواهیم پرداخت.

قرار گیری لوله ها در مسیر صاف در لوله کشی فاضلاب توالت فرنگی

اولین نکته این است که لوله ها در فاصله حداقل ۵ سانتی متر و در مسیر عمودی کنار یکدیگر قرار بگیرند علت این کار این است که در صورت بروز مشکل می‌شود آن را به سادگی برطرف کرد اگر بعد از لوله کشی فاضلاب توالت فرنگی و نصب آن دچار بوی بد و یا گرفتگی شدید تیم لوله بازکنی برچسب barchasb تنها با یک تماس برای حل مشکل به سرعت به محل می رسند پس دیگر جای هیچ نگرانی نیست!

وجود هواکش در هنگام لوله کشی فاضلاب توالت فرنگی

در لوله کشی هر نوع توالتی حتماً لوله هایی را به عنوان هواکش در نظر بگیرید و تا ارتفاع بالای پشت بام ببرید اما هیچگاه هواکش را از پنجره بیرون ندهید چراکه با مشکلاتی از قبیل بوی بد دستشویی در منزل مواجه خواهید شد.

شیب مناسب در لوله ها

اگر لوله ها به صورت افقی کنار هم گذاشته شوند باید به سمت اتصال شان شیب باشد و این شیب بیشتر از ۴ درجه نباشد. تقطیر آبی که در لوله فاضلاب شکل می گیرد به سمت چاه هدایت شود.
هنگام لوله کشی فاضلاب توالت فرنگی در مکان هایی که نیاز به تغییر مسیر لوله فاضلاب است از زانویی ۴۵ درجه استفاده شود اگر می‌خواهید تغییر مسیر ۹۰ درجه داشته باشید از دو زانویی ۴۵ درجه استفاده کنید، زیرا عبور فاضلاب از لوله ها در حالتی که از زانویی ۴۵ درجه استفاده می شود خیلی راحتر از زانویی ۹۰ درجه است.
در صورتی که در سیستم لوله کشی فاضلاب توالت فرنگی شما خللی از قبیل گرفتگی و یا بوی نامطبوع وارد شد می توانید از تکنسین متعهد و کار درست سایت برچسب برای حل مشکل خود مشاوره رایگان دریافت کنید و از خدمات افراد لوله بازکن در تهرانسر و یا دیگر خیابان های تهران به صورت ۲۴ ساعته و حتی در ایام تعطیل با حداقل کثیف کاری بهره ببرید.

اقدامات مهم لوله کشی فاضلاب توالت فرنگی

پس از توجه به کلیه نکات فوق در لوله کشی فاضلاب توالت فرنگی باید رعایت موارد زیر را نیز در دستور کار خود قرار دهید:

  • پس از تمام شدن لوله کشی درپوش را روی ورودی لوله‌ها قرار دهید.
  • در حین لوله کشی حتماً در مسیر راه مکان هایی برای بازدید لوله قرار دهید.

لوله کشی فاضلاب توالت فرنگی نیاز به تخصص و مهارت خاصی دارد و درست قرار دادن شیب لوله امری نیست که بخواهد به دلخواه کم و زیاد شود چرا که اشتباه ممکن است است مشکلاتی را به وجود آورد.

برای لوله کشی فاضلاب توالت فرنگی و ایرانیحتما لوله هایی را به عنوان هواکش در نظر بگیرید و تا ارتفاع بالای پشت بام ببرید و هیچ گاه هواکش رااز پنجره بیرون ندهید چرا که با مشکلات گوناگونی از قبیل بوی بد دستشویی در منزل مواجه خواهید شد.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *