رئیس جمعیت هلال احمر گناوه اعلام کرد : واژگونی کمپرسی حمل مصالح ساختمانی درگناوه منجر به مرگ راننده شد

گناوه – ایرنا – رئیس جمعیت هلال احمر گناوه اعلام کرد : بر اثر واژگون شدن یک دستگاه کمپرسی حمل مصالح سنگ در گردنه کوههای روستای گماران این شهرستان راننده آن فوت کرد .

واژگونی کمپرسی حمل مصالح درگناوه منجر به مرگ راننده شد

عبدالعلی صیادی شنبه در اظهار کرد وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود : در پی اطلاع اورژانس ۱۱۵ به‌این جمعیت , نجات گران و امدادگران به همراه ماموران پایانه حریق آدرس در محل اتفاق حاضر و جسد راننده را که در کمپرسی گیر کرده بود رهاسازی شد .
او بیان کرد : جسد راننده که اهل گناوه بود بعد از رهاسازی به سردخانه بیمارستان شهر انتقال داده شد .
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد .

امروزه با گونه های ساخت بالابرها اکثری از کارهای ساختمانی و صنعتی به سادگی قابل اجرا است . به همین خاطر آنها را با دقت به خصوصیت هایی که دارا‌هستند که در کاربری های متعدد مورد استفاده قرار می دهند . بااستفاده از آسانسور کارگاهی و بالا بر کارگاهی کیفیت و سرعت انجام امور به صورت دیده گیری ارتقا مییابد .

بالابر ساختمانی حمل نخاله

بالابر کارگاهی

از بالا بر کارگاهی جهت جا به جایی بار و انتقال آن در بخش زیرین سقف های سوله ای و کارگاه ها استفاده می‌شود . قابل ذکر است بالابرهای سقفی , وینچ یا این که جرثقیل سقفی هم نامیده میگردند و با بالا بر کارگاهی تفاوت داراست . بالابر کارگاهی در گنجایش های مختلفی ساخته و به بازار عرضه میگردد . اعم از ظرفیت های همگانی ساخت این گونه بالابرها ۳۰۰ , ۵۰۰ , ۷۰۰ , ۱۰۰۰ کیلوگرم است . جرثقیل های سقفی میتوانند در گنجایش های بیشتری هم ساخته شوند .

نحوه نصب بالابرکارگاهی

مکان نصب آسانسور کارگاهی سقف است ولی نظیر بالابر ساختمانی پایه دار نیستند . وینچ ها با قرار گیری بر روی ریل به سقف متصل و سفت میگردند . در این سو می توان ارتفاع ریل را تغییر داده و آن را بر پایه ی نیاز خویش پیشنهاد بخشید . محصول این ریل قادر است آهن باشد . شما جهت استفاده از این آسانسور می بایست در بالا از تندرست بودن ریل خویش مطمئن گردید و بعد از آن آسانسور را بر روی آن قرار دهید . بعداز جایگذاری شما به سادگی میتوانید آن را در سطح ها افقی جابه جا فرمایید . با یاری این مدل از بالابرها جهت حمل بارهای خویش منجر کاهش خسارات امکانات و نیروی انسانی شده و ایمنی کار را ارتقاء می دهید .

نحوه کارکردن آسانسور کارگاهی

یک آسانسور کارگاهی با امداد نیروی محرکه موتورهای الکتریکی یا سوختی امکانات , اشخاص و مصالح متفاوت را تا طول های مختلف و در مسیرهای افقی جابه جا می نمایند .

بالابر ساختمانی یا این که بالابر مصالح چیست؟

بالابرهای ساختمانی یا مصالح برای جابه جا کردن مصالح , امکانات و در بعضی مواقع حمل افراد مورد استفاده قرار میگیرد . بالابرمصالح یا این که ساختمانی با دارا بودن ریل و اساس ای مطلوب و استاندارد جهت حفاری چاه و جابه جا نمودن مصالح متفاوت ساختمانی به کارگرفته می شود . وینچ این دسته بالابرها دارنده استمرار بالایی بوده و ایمنی کار را ارتقاء می دهند .

اجزا وینچ ساختمانی یا بالابر
الکتروموتور
استراکچر
گیربکس
کلید برق
پولی
سیم بکسل
باکت

نکات مهم در زمان خرید بالابرساختمانی آسانسور کارگاهی spj

۱ _ ریل بند
دارای اهمیت به‌این خصوصیت مسافت قابل قبولی مابین آسانسور کارگاهی و ساختمان تولید می شود و احتمال خسارات و رخ دادان اتفاق های ناگوار کم تر می شود .

۲ _ قرقره بزرگ
چنان چه قرقره دستگاه بزرگ باشد , می شود به میزان کافی سیم را دور آن پیچاند و از بلاها دوری نمود . چگونگی تولید مصالح ساختمانی از بازیافت نخاله‌ها ی ساختمانی

۳ _ قلاب مقاوم و مطلوب
دست کم برای ۴۰۰ کلیوگرم مطلوب باشد .

۴ _ سیم بکسل
دارنده کیفیت و مقاومت بالایی باشد .

۵ _ شاسی مقاوم
توان تحمل توشه را داشته باشد .

۶ _ کالسکه ته بسته یا این که رولیکی
این دو مورد بایستی باشند .

۷ _ گیربکس کیفیت خوب
برای بهره مند بودن از ظرفیتی مطلوب جهت حمل و جابه جایی توشه

بالابر ساختمانی یا بالا بر مصالح

به صورت کلی بالابرهای ساختمانی در گنجایش های ۳۰۰ کیلوگرم تا ۳ تن پباده سازی و ساخته می‌شوند . با عوض کردن میزان سیم بکسل می توان طول بالا بر را هم ارتقاء اعطا کرد . قرقره معمولی به کاررفته در ساخت این آسانسور بضاعت آن را داراست که سیم بکسل را تا ۳۵ متر دور خویش عده نماید . جهت ارتقاء دادن این میزان می بایست قرقره هم تغییر‌و تحول طول بدهد . استراکچر و خرپاهای بالا بر هم بر پایه ی پیشنهاد و درخواست مشتری قابلیت و امکان تغییر تحول داراست . جهت حمل بارهای مضاعف الکتروموتور بالابر از تک فاز به سه فاز تغییر‌و تحول داده می شود و گیربکس هم توانا تر میگردد . بالابرهای ساختمانی حمل مصالح در بعضی وقتها بالابرکارگاهی هم نامیده میگردند . پاکسازی رودخانه لار شهرکرد از نخاله‌ها

بالابر ساختمانی

 

بالابرمغازه ای

کاربرد این بالابرها در دکان ها و فروشگاه ها برای حمل اشخاص و بارهای متفاوت به طبقات بالایی و زیرین است . این مدل بالابرها شبیه بالا بر می‌باشند . نیز چنین بالابرهای فروشگاه ای در گنجایش های ۳۰۰ _ ۷۰۰ کیلوگرمی و بیشتر ساخته میشوند . نیز چنین با اعتنا به گنجایش خویش دارنده خصوصیات مختلفی میباشند .

بالابرهای دکان ای گنجایش حمل ۳۰۰ کیلوگرم با یا این که نفر با موتور تک فاز و گیربکس تیپ ۸۶ ساخت می‌شوند .
بالا بر دکان ای ظرفیت حمل ۵۰۰ کیلوگرم با موتور سه فاز و گیربکس تیپ ۱۱۰ ساخت می گردند .
بالابرمغازه ای گنجایش حمل ۷۰۰ کیلوگرم هم با موتور سه فاز و گیربکس تیپ ۱۵۰ ساخت می گردند .
شما دوستان با استفاده از گونه های آسانسور و آسانسورکارگاهی می‌توانید کارهای خویش را تسریع بخشیده و کیفیت خوب بهتری به انجام برسانید .

برای کسب داده ها بیشتر با ما تماس حاصل نمایید و همه سوال های خویش را مطرح کنید .

این متن در مقاله ها با برچسب بالابر کارگاهی , بالا بر کارگاهی SPJ , بالابر کارگاهی برای حمل مصالح , بالابر کارگاهی در تبریز , بالا بر کارگاهی ساختمانی , آسانسور کارگاهی SPJ , بالابرکارگاهی , طریق تلاش بالا بر کارگاهی , شیوه نصب بالابر کارگاهی فروشگاه ای , شیوه ی نصب بالا بر کارگاهی ساختمانی در فوریه ۲۴ , ۲۰۱۸ بوسیله پخش شده شده‌است .
اختراع کننده بالا بر که بود ؟ ( تاریخچه بالا بر نخستین تاکنون )

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *