لوله کشی پکیج

سیستم لوله کشی پکیج و شوفاژ دیواری چگونه است

سیتم لوله کشی پکیج و شوفاژ دیواری

دستگاه پکیج برای کار و عمل به لوله کشی نیاز داراست و هیچ وقت فارغ از لوله کشی پکیج و رادیاتورها نمی‌توان از این دستگاه به کارگیری کرد به جهت اهمیت این مسئله درین نوشته‌ی‌علمی به شرح سیستم لوله کشی پکیج و شوفاژ رادیاتورهای آن می‌پردازیم .

رادیاتورهای پکیج , گرمای خویش را از روش تابیدن و جابجایی آزاد یا این که ارگانیک به هوای اتاق می فرستند و لوله کشی آن ها از بزرگترین و مهم‌ترین مورد ها است که به خواسته تلاش مناسب آن ها لازم است این لوله کشی به خیر و بوسیله لوله کش حرفه ای رخ گیرد .

در زیر به شرح گونه های سیستم لوله کشی برای شوفاژ که به صورت بیشتر به دو مدل گشوده یا این که بسته تقسیم می‌شوند می‌پردازیم .

سیستم گشوده : درین سیستم آب درسمت یک مخزن که به هوای آزاد گشوده می شود , جریان می‌یابد .

سیستم بسته : مغایر سیستم گشوده در سیستم بسته , آب در معرض هوای آزاد قرار نمی گیرد البته درعوض منشا انبساط آن ها و تراز آب اندکی با هوای آزاد درارتباط است .

همینطور گردش آب در سیستم لوله کشی به دو قول ازروی اختیار یا این که تحمیلی تقسیم می شود :

ازروی اختیار : گردش آب ذیل نیروی ترموسیفون ناشی از اختلاف وزن اختصاصی آب گرم رفت و رجوع چهره می‌دهد .

تحمیلی : در جور تحمیلی ماده سیال بوسیله پمپ سیرکولاتور یا این که زمینی به گردش در می‌آید .

لوله کشی پکیج

سیتم لوله کشی پکیج و شوفاژ دیواری با کلکتور

 

درین منش برای هر طبقه یا این که هر واحد و هم هر رادیاتور یک لوله رفت و یک لوله رجوع موجود هست و باکس کلکتور که وظیفه انشعاب دو یا این که تعدادی خط لوله را برعهده داراست از هر کلکتور برای رفت یا این که رجوع یک یا این که تعدادی لوله به کارگیری می نماید .

سیستم لوله کشی با رجوع بدون واسطه : آشنایی با شبکه جمع آوری فاضلاب در انتقال فاضلاب

درین راه آب برگشتی از دستگاه به صورت بدون واسطه وارد لوله رجوع می شود , درین راه و روش ارتفاع لوله های رفت و رجوع به نسبت نادر است و افت فشار کمتری در مسیر موجود هست به کارگیری از شیر زانویی در مسیر رجوع آب از مبدل برای این جور سیستم لوله کشی الزامی است چون منجر میانروی سیستم لوله کشی می شود , همینطور مصالح این شیوه تا حدی ارزان است و برای لوله کشی رادیاتورها در ساختمان های کوچک و دستگاه های دارنده افت فشار نامساوی و سیستم های گشوده و بسته مطلوب است .

سیتم لوله کشی پکیج و شوفاژ دیواری با برگشت معکوس

 

این سیستم در عمده ساختمان ها اجرا می شود و برای دستگاه های دارنده افت فشار معادل مطلوب است البته برای سیستم های گشوده گزینه به کارگیری نمی باشد , شیوه آن به‌این رخ است که آب برگشتی از دستگاه ها در سوی تکان آب در لوله رفت منتقل میشود , درین سیستم مجموع ارتفاع های لوله های رفت و رجوع برابر است .

نحوه لوله کشی فاضلاب و هدف از لوله كشی آب و فاضلاب چیست

سیتم لوله کشی پکیج و شوفاژ دیواری مختلط

لوله کشی

 

درین جور سیستم لوله کشی جزو لوله کشی رجوع به طور بدون واسطه و جزو آن به طور معکوس اجرا می شود , درین سیستم مجموع مقدار ارتفاع لوله رفت و رجوع و اندازه افت فشار در مسیر لوله کشی معادل نمیباشد و همینطور لوله کشی رجوع معکوس سیستم در سقف کاذب یا این که کف زیرزمین هم میتواند اجرا شود .

سیتم لوله کشی پکیج و شوفاژ دیواری تک لوله ای

علت اسم گذاری این سیستم لوله کشی به‌این ادله است که درین سیستم فقط از یک لوله ی اساسی به کارگیری می شود و برای اتصال لوله های رفت و رجوع مبدل حرارتی به لوله اساسی از اتصالات اختصاصی به کارگیری می‌کنیم .

امید‌وار‌یم که‌این مقاله گامی در سوی ارتقاء دوراندیشی شما دوستان برداشته باشد , همینطور با تلاوت روش لوله کشی پکیج دیواری در وب سایت می‌توانید داده ها کاملی را از چگونگی سیستم لوله کشی پکیج به دست آورید .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *