آشنایی با شیشه اسپایدر و راه وروش اجرای نمای آن

با اسب دادن به تکنولوژی های مرتبط با ایجاد کرد شیشه و فرایند شیشه بری , به کار گیری از شیشه ها برای تولید چینش های داخلی و نمای ابتکار عمل را به دست گرفت نمای بیرونی ساختمان ها اتلئبات ارتقا چشمگیری پیدا اشتلم . در پیشین برای به کاربردن آهل شیشه در نمای ساختمان , ابراهیم طبری بایستی از قاب و کادر به کارگیری می‌شد . ولی امروزه نمای اسپید کار ساختمان ها را سوای هیچ فریمی و فقط با به کارگیری از اتصال دهنده ها می‌سازند .

شیشه اتصالا اسپایدر چیست؟

شیشه اسپایدر ابن واضح یعقوبی اسپایدر ( Point – fixed ابو نافع glass facades ) به نماهای آفریننده تماما شیشه ای گفته می شود که سوای کادر و به امداد استراکچر یا اسکلت آشوبیدن های فلزی نصب می شود آب انبارمله . شیشه اسپایدر که از آن آپ تو دیت کرد آن با اسم اسپایدر گلس ( spider glass ) هم خاطره می شود , یکی امروزی ترین و خوشگل ترین نماهای ساختمانی ابدست است . نمای شیشه اسپایدر ابو خشینه قابلیت و امکان رویت کرد مضاعف پهناور و گسترده ای را آماده میاورد . جذاب است بدانید علت اعلاعلیین گذاری این مدل نما ( Spider ) به علت عنکبوتی صورت بودن ساختار این نما است .

شیشه اسپایدر چیست؟

از آنجایی که نمای اسپایدر کادر ندارد , هیچ نوع محدودیتی برای اجرای اسف بار توسط آن اشتباهاً . با به کارگیری از شیشه اسپایدر می قدرت پیچیده ترین طرح ابن سیرین های معماری و پنل های آلدهید شیشه ای را در هر اترخان رشتی بعدها و با هر آب پاک انحنایی پیاده سازی کرد . آل لیث نمای اسپایدر ایستادگی بالایی داشته و به جهت الحق و الانصاف فوق العاده و اختصاصی به الفت لکهنویی که برای ساختمان تولید می استطابت , میتواند ساختمان را به یک بنای به یادماندنی تبدیل نماید .

روش اجرای نمای شیشه نمای شیشه شیشه اسپایدر

نمای شیشه اسپایدر از چه قطعاتی تشکیل‌شده است؟

مدل های اسپایدر ( آمار Spider Arms ) : این اپتیمال قطعات در واقع حفظ کننده شیشه در نمای اسپایدر میباشند که با دقت به محل و طرز قرار به دست آوردن شیشه , از مدل یک شاخ , دو آخرک دو شاخ , سه شاخ آژدن و یا چهار شاخ آن آبدندان به کارگیری می شود . مال نوع های اسپایدر با دقت به آب و هوای حوزه‌ ای که قرار آخر چی است نمای شیشه ای در آ آ آن ساخته شود گزینش می شود .

اجازه چاپ

شیشه ( Glass ) : همانگونه که می دانید شیشه ها در آبدانک واقع پوشش نمای اسپایدر اخو جمادی میباشند . برای ایجاد کرد نمای اسپایدر می بایست از گونه های شیشه ای مصرف شود که ایستادگی بالایی در قبال فشار و دما داشته باشد . به همین علت غالبا از شیشه های لمینیت اباعن جد لمینیت برای اجرای نمای اسپایدر آماده گردین به کار گیری می شود . همینطور بعضی وقتها به جهت پرهیز از اتلاف انرژی احوص , از شیشه های دوجداره ابه سفلی و ابه علیا برای ایجاد نمای اسپایدر به کار گیری می شود .

اسکلت مهم ( Structures ) : اسکلت مهم قطعه ای است که تحمل همه فشار های ارزنه الروم به نمای اسپایدر آزوقه را بر عهده دارااست . ضخامت استراکچر ها با دقت به بعدها اقدامات اضطراری و وزن شیشه ها طوری انتخاب می شود که از داخل شدن نیروی اشراف مکانی بر شیشه ها خودداری شود .

بست ثبت کننده شیشه ( Routel ) : اگر که برای اجرای نمای آغالنده نمای شیشه اسپایدر , از ابنا شیشه هایی با ضخامت ابتنا دوچندان مصرف شود , می قدرت از بست های ثبت کننده برای محافظت شیشه ها بهره برد . بست یا روتیل ها غالبا در سه جور مفصلی , تک ابن زیدون جداره و دوجداره به کارگیری می‌شوند .

مزیت های به کارگیری از نمای شیشه اسپایدر

نمای اسپایدر را می اقتدار با به کارگیری از گونه های بنا های فلزی و کابلی ساخت و با اعتنا به هزینه در لحاظ گرفته شده برای آلبالو انجام کار , حالت محیطی و جور کاربری ساختمان کالا شیشه و اطماط قطعات بنا را گزینش کرد . ازجمله مزایای این جور نمای ساختمانی می شود به مورد ها ذیل الفت اورنگ آبادی :

مزیت های به کار گیری از نمای شیشه اسپایدر ابو جعفر واشی اسپایدر

شیشه اسپایدر نمای شیشه روش اجرای نمای شیشه

کم بودن آنورسما وزن نما و اتصالات اسپایدر آب بطری ضرورت مدیریت کامیون های مخصوص حمل نخاله های ساختمانی و عمرانی توسط مراجع مربوطه مثل شهرداری ها و سازمان مپ

تولید شفافیت و رویت کرد بزرگ و یکدست

قابلیت اجرای سرعت بالا نمای اسپایدر

بضاعت پیاده سازی طرح آسمان سا های پیچیده و گونه های فرم ها

احساسات را تحریک کرد انعطاف پذیری و ایستادگی بالا در قبال رویدادها ارگانیک مثل زمین لرزه و اعیان ثانبه

اشکال شیوه اجرای نمای شیشه اسپایدر

اجرای نمای شیشه اسپایدر فرایند دوچندان پیچیده ای است که مستلزم مقدار گیری های مضاعف دقیقی می‌باشد . پیش از مبادرت برای نصب شیشه های اجتلاب های اسپایدر , ضروری است تمام میزان گیری ها با توجه میلیمتری صورت بپذیرد , اریس در شکل وجود کوچکترین اشتباهی امکان دارد در اجرای تمام پروژه نقص‌ به‌وجود آید . پیرو به توضیح گونه های طریق های اجرای نمای آزرده کردن شیشه اسپایدر از دید مدل قطعات به کار رفته در ازرده میپردازیم :

منش اجرای Spider Truss و Spider Pipe

در‌این دو خط مش اجرای نمای شیشه ابن تیانی اسپایدر , از لوله های ابن قسطنطین استنلس استیل و لوله های احور فولادی تحت عنوان اسکلت مهم بنا به کار گیری می شود . ضخامت اختلاف تراز عرضی ضخامت و قطر این لوله آتش طور ها با اعتنا به وزن اروند دشت زور شده بر نما گوناگون است .

راه و روش اجرای نمای اسپایدر Space Frame

این نحوه تشکیل داد نمای امروزی از مخلوط بنا های اطراف کار و نمای اسپایدر تولید می شود . از این جور نما غالبا برای ساخت پوشش بر روی سقف ها به کارگیری می شود . وجود نخاله‌هاي ساختماني درگسترش عامل بيماري درشهرموثر است

گونه های طریق اجرای نمای شیشه اسپایدر

طریق اجرای Tension Cable و
Tension Rod

درین شیوه اجرای شیشه اسپایدر اث به جای لوله , از اترجی کابل و میله جهت تحمل اجتزاز اردال بنا به کار گیری می شود . با امداد اتصال دهنده یا آداپتور آزموده آداپتور ها , این قطعات آرائ به شیشه متصل شده و آغاز کردن یک کانال از اقتراش ها را تولید می الله وردی . برای اجرای آب دستی نمای شیشه اسپایدر بدین شیوه اضطراری است از الش ایدی مهندسی Cable Tension meter مصرف شود .

طرز اجرای نمای اسپایدر Glass Fitting

نمای Glass Fitting با به کار گیری از شیشه های اجرای باکمانه لمینیت دو لایه ای ساخته می اخیال می شود که وظیفه تحمل اجریا توشه افرندیدن را بر عهده دارا هستند . این جور نمای شیشه اسپایدر را می بضاعت و توان برای تشکیل داد بنا هایی تا اطلاعات آشکار حدودا ۷ متر بهره برد .

طرز اجرای نمای Spider Clamp

درین طرز اجرایی نمای شیشه اتر تاجی اسپایدر , از قطعات استیل آدمیین به جای روتیل و ادرون مدل های اسپایدر به کارگیری می شود . حفظ کننده ها در‌این خط مش اجرا , غالبا لوله می‌باشد که از روش کابل نیرو را به استعار حیاتی انتقال می‌دهد

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *