از بوی بد سرویس بهداشتی خلاص شوید! آموزش روش های بسیار خوب برای رفع این مشکل

خانه داری : یکی از مواقعی که در فضای داخلی منزل میتواند آزار دهنده باشد استشمام بوی نامطبوع فاضلاب است که نشان دهنده نشت گاز سمی سولفید هیدروژن یا گاز فاضلاب به درون خانه است . این بو می‌تواند همیشگی باشد و یا این که تنها در زمانهای متفاوت در آشپزخانه , توالت , حمام و یا این که هرجای دیگر از ساختمان به مشام رسد و آلودگی محیطی ایجاد کند . روز جاری در چیدانه میخواهیم راه کارهایی را برای رفع بوی بد فاضلاب با شما در میان بگذاریم با ما همراه باشید .

از بوی بد سرویس بهداشتی خلاص شوید

روش اول : یک چهارم تا یک دوم پیمانه جوش شیرین را در فاضلاب بریزید . یک دوم پیمانه سرکه سپید نیز به آن بیافزایید . آن را در فاضلاب بریزید و درب آن را بپوشانید اذن دهید یک شب تا صبح داخل فاضلاب بماند تاثیر آن را مشاهده خواهید کرد .

روش دوم : یک کیلو آهک را با ۱۰ لیتر آب ترکیب کرده پس از یک‌سری ساعت آن را جنبش داده و از صافی بگذرانید و صاف کرده آن را برای مدتی طولانی در چاه متبوع تخلیه نمائید .

 بوی بد سرویس بهداشتی لوله کشی حشمتیه شرق تهران فوری

روش سوم : ترکیب نمک و جوش شیرین , محلول فراوان توانمند و از بین‌برنده بوی بد فاضلاب است . یک لیوان نمک و یک لیوان جوش‌شیرین را به همراه یک کتری آب‌جوش به داخل چاه فاضلاب بریزید تا از بیرون زدن بوی نامطلوب آن پرهیز فرمایید .

روش چهارم : برای رفع سرعت بالا بوهای نامطبوع مکان هایی مانند توالت , هیچ چیز مثل چوب کبریت کارساز نیست . برای این کار کافی است یک یا این که چند کبریت را روشن و بعد خاموش نمائید . گوگردی که از سوختن چوب کبریت آزاد می شود , بوهای ناخوشایند را جذب و خیلی سریع از بین میبرد . تخلیه چاه و لوله بازکنی در شهرک فکوری شبانه روزی

روش پنجم : یکی‌از بی آلایش ترین روش ها برای ازبین بردن یا این که ممکن است به معنای دیگر خنثی کردن بوی غیر مطلوب ایجادشده در محیط , استفاده از اسپری های خوشبوکننده هوا و بوگیرهایی است که به طور کارخانه ای در گونه های و اقسام گونه ها و عطرها تولید می گردند . چه بسا میتوانید به آسانی آن‌ها‌را خودتان بسازید و فضای داخلی منزلتان را عطراگین فرمائید پیرو تعدادی مثال از تعدادی مثال از عطر گیرها و خوشبو کننده های دست ساخته خانگی را به شما معرفی میکنیم .

روش های ساخت خوشبوکننده های خانگی :

۲ قاشق چای خوری جوش شیرین را در ۲ پیمانه آب حل فرمائید و درون اسپری بریزید . این مایع را تر و تمیز در فضای داخلی منزلتان اسپری فرمایید . به این ترتیب بوی بد موجود از فی مابین میرود .

یک راه سریع برای عطرآگین کردن محیط منزل , استعمال از گرماست . شما می‌توانید یک یا این که ۲قطره از اسپری یا این که بو مورد‌علاقه تان را روی حباب چراغ لامپ اتاق درحالی که خاموش است اسپری فرمایید . بعد از آن لامپ را روشن فرمایید . گرمای چراغ بوی عطر را در محیط اتاق متفرق می نماید .
اندازه مقداری وانیل در کاسه دربردارنده آب بریزید و روی شعله اجاق قرار دهید تا بجوشد . با جوشیدن وانیل , فضای شما عطرآگین می شود .
رویه معمولی دیگر استفاده از عطر مرکبات است , به آسانی می‌توانید با سوزاندن پوست مرکبات نظیر پوست پرتقال , لیموترش و نارنگی و . . . عطر خوشی را در فضای منزل متفرق فرمائید .

راه حل بوی بد فاضلاب در آپارتمان

یک کدام از مواقعی که در فضای داخلی منزل میتواند آزار دهنده باشد استشمام بوی نامطبوع فاضلاب است که نشان دهنده نشت گاز سمی سولفید هیدروژن یا این که گاز فاضلاب به درون خانه است .

با چند روش میتوانید برای رفع بوی بد فاضلاب مبادرت فرمائید :

جوش شیرین + سرکه سپید را در فاضلاب بریزید و درب آن را بپوشانید .
یک کیلو آهک + ۱۰ لیتر آب را بعداز چندین ساعت از صافی بگذرانید و در چاه تخلیه فرمائید .
یک استکان ادغام نمک + یک استکان جوش شیرین + یک کتری آب‌ جوش را درون چاه فاضلاب بریزید .
یک یا این که یک‌سری کبریت را روشن و آن‌گاه خاموش نمائید . گوگرد بوهای ناخوشایند را جذب و از بین می برد .
اسپری خوشبو کننده هوا و بوگیر

 بوی بد سرویس بهداشتی

از بین بردن بوی سرویس بهداشتی

بوی فاضلاب در منزل قادر است آنقدر آزار دهنده باشد که آسایش و وقار را از شما سلب نماید . برای از بین بردن بوی توالت علاوه بر گزاره پیشین ترجیح دادیم این اقدامات را نیز معرفی کنیم : در آوردن جسم از چاه مجیدیه شرق تهران شبانه روزی

گیاهان معطری مانند وانیل , پرتقال , لیمو , اکالیپتوس , گل رز , دارچین , میخک , ترنج و . . . را در دستگاه بخور بریزید .
می‌ توانید این گیاهان را در ظرفی آکنده از آب ریخته و روی حرارت قرار دهید .
از گل‌ و گیاهان جدید و خوشبو در نقاط متعدد خانه‌ تان برای از در میان بردن بوی بد دستشویی استفاده نمائید .
دستمال گردگیری را به اسانس مورد علاقه‌ تان آغشته فرمایید .
منزل‌ تان عود روشن فرمایید .
یک ظرف سرکه سپید در گوشه‌ ای از اتاق قرار داده و اگرچه وقت یک‌ بار سرکه را عوض نمایید .
از شمع‌ های معطر نیز در جای‌ جای خانه‌ استفاده فرمایید .
میزان یکسان آب , سرکه و آبلیمو را درون بطری اسپری ریخته و محلول به دست آمده را در محیط خانه‌تان اسپری نمایید .
گلوله‌ های پنبه را باطن مخلوط وانیل یا اسانس دلخواه‌ تان فرو ببرید . بعد از آن آن‌ها‌را داخل ظرف زیبایی قرار داده و در سرویس بهداشتی بگذارید .
عطر و اسانس مورد علاقه‌ تان را روی چراغ هنگامی که خاموش است , بچکانید .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 1    میانگین: 5/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *