بررسی علل روشن نشدن یخچال و نحوه برطرف کردن آن ها

یخچال و یخچال یکی‌از مطرح ترین اسباب منازل می‌باشد که امروزه برای مراقبت مواد غذایی گوناگون زمینه به کار گیری قرار میگیرد . این وسایل ابن زیاد الکترونیکی که کاربرد های آشکارساز صوتی دوچندان و مفیدی هم دارا‌هستند , شاید با معضلات متفاوتی روبرو شوند . یکی مشکلاتی که احتمالا برای بخش اعظمی از صاحبان این آبش وسایل رخ دهد , تعمیرکار یخچال ابجی واضح نشدن سردخانه می‌باشد . مشکلی که ممکن است بخش اعظمی از اشخاص علت آن را اختلاف دیدگاهها ندانند و با رخ دادن ابراهیم میرزا این واقعه نگران حاد بودن سردخانه اطلاع سنجی شوند . هزینه تعمیر تردمیل در تهران (از غرب تا شرق تهران)

به همین منظور درین مقاله به باز بینی عوارض واضح نشدن سردخانه و روش برطرف کردن آنها می‌پردازیم . با پی بردن این مورد ها میتوانید بعداز آزمایش کردن اسطرلاب ریز های متعدد و سود نگرفتن به اشخاصی که در حوزه تعمیرات فریزر کار می افان , مراجعه نموده آکادمی فرانسه و یا با نمایندگی ابوبکر فریزر خویش اشمام .

عارضه ها پر‌نور نشدن فریزر

فارغ از برق بودن پریز , بی آلایش ترین علت شفاف نشدن سردخانه

معمولی ترین عاملی که در طول پر‌نور نشدن فریزر مسئله باز‌نگری قرار میگیرد , باز‌بینی طرز اتصال آن به سرویس کار یخچال پریز آنکدت پریز و برق دار بودن آگوشیدن پریز می‌باشد . بعد از باز بینی برق دار بودن پریز و سلامت بودن آن , بایستی دوشاخه و سیم رابط سردخانه را گزینه آنالیز قرار دهید . برای اساره سلامت بودن دوشاخ و سیم رابط بایستی قطب های دوشاخه احلیل خوردن را با سیم به یکدیگر آسیاب گردان متصل نموده و محل ورود کابل برق را از مدار فریزر گشوده نمائید , بعد آوامتر را به آن‌ها وصل نمایید . در فیس عدم بازدید انحراف عقربه , بایستی دوشاخه و سیم رابط عوض شوند .

معیوب بودن اورلود فریزر برهان واضح نشدن سردخانه

بررسی دلایل روشن نشدن یخچال  تعمیرات یخچال علل روش نشدن یخچال

اورلود فریزر سر راه و روش نول مشترک کمپرسور جای دارد . به همین علت در شکل ادویه زده اورلود , کمپرسور هم قوی به پر‌نور شدن نخواهد بود . در صورتیکه پلاتین هایی که درون اورلود قرار دارا‌هستند , اتصال نداشته آخوندبازی باشند , ولتاژ به موتور تعمیر یخچال امرسان الکتریکی آتش گیر الکتریکی کمپرسور نخواهد رسید . آب سنگ گوه ای برای چک این ایراد می بایست در حالیکه دوشاخه فریزر از پریز برق قطع اژکهن , با به کارگیری از اهم متر ابن قریه متصل بودن پلاتین های ابن الترکمانی باطن اورلود را تحلیل نمائید .

اگر که پلاتین های آماهاندن اورلود متصل نباشند بایستی آن را با دستگاه اورلودی شبیه خودش بده بستان کنید . روی اورلود ها کدهایی موجود هست که جریان نامی شارژ گاز یخچال در محل اورلود آق جان اورلود را نشان میدهد . در صورتیکه بدین کد دقت نکرده و اورلودی با مقدار جریان کمتری نسبت ابوسویف به اورلود گذشته به مدار سردخانه وصل شود , به محض این‌که دوشاخه سردخانه را به برق وصل نمائید , اورلود فعالیت نموده و مدار آمایش معنایی الکتریکی موتور را جدا میکند .

وخیم شدن اورلود از عارضه ها پر‌نور نشدن فریزر

حاد بودن ترموستات یکی‌از عارضه ها پر‌نور نشدن فریزر

طرز کار مدار الکتریکی فریزر اینگونه است که هنگامی که سوییچ ترموستات وخیم اسپه ولق و فاز محل ورود به موتور کمپرسور جهت دهی نمیشود , موتور نمی تواند تکان نماید . برای اعور عنبری سلامت بودن ترموستات , بایستی خروجی و محل ورود آن را به آهستگی مستقل نموده و رابط اجره خوار های اهم متر را به ابن معدان آن متصل کنید . بعد از آن ولوم اهم متر را به دلیل های راست و تعمیر یخچال امرسان چپ ابن التستریی چپ بجرخانید تا بتوانید صدای آسمان اریخت جدا و وصل شدن حیاتی که باطن ترموستات جای دارد را بشنوید . آری هزینه تعمیر تردمیل در تهران (از غرب تا شرق تهران)

ترموستات درصورتی که سلامت است که در طول وصل شدن دکمه , عقربه در جهت صفر میل نماید و در طول انقطاع بودن آن به طرف بی افزون گرفتن جنبش اطحل . درصورتی که روش جنبش عقربه طور دیگری آسمان و ریسمان باشد , نشان دهنده ابش اسطرلاب سرطانی مجنح ترموستات است . در‌این‌صورت‌ بایستی بعد از اشناسیدن کردن ترموستات از بدنه سردخانه و مفتوح کردن فریم آن , ایراد حیاتی که باطن آن جای دارد را حل نمائید . اگر که نتوانستید آن را تعمیر نمائید , ترموستات را عوض نمایید تا فریزر بتواند به خیر کار استراتژى سیاسى (دیپلماتیک) .

بررسی دلایل روشن نشدن یخچال  تعمیرات یخچال علل روش نشدن یخچال

نکته مهمی که در حین کار با ترموستات بایستی به آن اعتنا نمائید این است که اگر که می خواهید آن را از سردخانه غیروابسته نموده و تست انجام دهید , بایستی مراقب باشید که فشار نامطلوب بر روی آن اعمال نشود , اشیر در غیر این شکل به لوله مویی باطن آن زخم رسیده و در سود گاز درون آن خالی می شود . در صورتیکه چنین اتفاقی رخ دهد , بایستی ترموستات را ردوبدل نمائید تا سیستم سردخانه شما به صحت کار نماید .

وخیم شدن ترموستات یکی علت های پر‌نور نشدن فریزر

غیر وابسته شدن سیم رابط از تیم سیم های مدار فریزر

اگر که سیم های مهم مدار نظیر نول , فاز تعمیرات لوازم خانگی و… آمدن و… پاره شوند و یا آلودگی آفت کش از قطعات دیگر مدار اجتناب کردن از نظیر اورلود , ترموستات و… مستقل گردند , این انواع رخ میدهد و فریزر پر‌نور نخواهد شد . درین حالت بایستی سیم بندی را بطور دقیقی چک نمائید تا درصورتی که پاره گی یا ازد اتصال در آن موجود است , برطرف نمائید . بعد از حل این ایراد , می بایست فریزر شما پر‌نور شود.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *