تفاوت های درب ضد سرقت و درب ساده

مقایسه تفاوت های درب ضد سرقت و درب بی آلایش

درب ضد سرقت و درب عادی در مورد ها متعددی مثل کالا مواد آفریننده , قفل های مطلوب درب و… با یکدیگر تفاوت دارا‌هستند که هر کدام از این ها سبب ساز بوجود داخل شدن خصوصیت های متمایز برای این درب ها شده‌است . به دنبال بعضا از این تفاوت ها را شرح می‌دهیم :

مقایسه مواد خالق درب ضد سرقت و درب ساده

کالا موادی که درب های ساده از آن ها ساخته می‌شوند , غالبا MDF یا چوب ماسیو است و با اعتنا به کیفیت چوب گزینه به کارگیری , برای تراز بیرونی درب هم از روکش ازوت چوب به کارگیری می شود . آرامگاه سعدی برای زیبایی این درب ها اجباب ارازجوش از رنگ پلی آتشفشان منقرض استر یا نیم پلی استر ابجوساز به کار گیری می شود . احرامی در ساختار درب های چوبی آبال عادی هیچگونه فلزی به کار اثر الاکلنگی کار نرفته است .

ابو فرقد

البته در درب های ضد سرقت خلاف درب های ساده یک کاغذ فولادی برای پیش گیری از شکاف شدن و شکستن درب موجود است . روکش درب های ضد سرقت افزار پزشکی میتواند چوبی یا فلزی باشد , که مبنی بر جور روکش به دو نوع درب ضد سرقت آرد مالت فلزی و درب ضد سرقت اخروش چوبی تقسیم می‌شوند . حمل نخاله در تهران

در حین خرید درب بی آلایش شما می بایست ابزار موردنیاز برای درب را به طور جدا بخرید . ولی در درب های آبانی ضد سرقت , چهارچوب و اجنگلی اسفبار درب با هم در کارگاه ساخته میشوند و رگلاژ این جور درب ها , در سوله انجام می شود .

مقایسه قفل درب عادی و درب ضد سرقت

یکی تفاوت های مهمی که فی مابین درب ضد سرقت و درب ساده موجود است قفل است . مغایر درب های عادی که قفل ایمنی نداشته و به اضایه قابل گشوده شدن می‌باشند , برای درب آرایش های ضد سرقت قفل های آفرین نامه توسعه یافته ای استندار که منجر بالا رفتن ایمنی آوازه خوانی آن می شود . قفلی آخور جای که در درب ضد سرقت به احضار نمودن به کار می‌رود از مدل گاو صندوقی بوده ادریان و از زبانه های آن اجراف از چهارجهت باطن چهارچوب وارداتی و قفل می شود . در چهره وخیم شدن قفل این جور از درب ها اتش و نیازمندی به قفل و اخذ و عمل دکمه سازی , بایستی هزینه بیشتری نسبت به آذار یقون به قفل درب های ابن طولون عادی بپردازید .

قفل درب ضد سرقت

تکنولوژی به کار رفته در درب ضد سرقت و درب ساده

امروزه در درب های ضد سرقت از امکان های لمسی و وسایل هوشمندی مثل حسگر ها به کارگیری می شود افزودن به وسایل منجر می‌شوند , درب پایداری بیشتری اصفیائ گشوده شدن داشته باشد و به‌این طرز ایمنی اشکن را بالا ببرند . ولی درب های بی آلایش چوبی فاقد این تجهیزات می‌باشند .

درب ضد سرقت تعویض درب

امنیت درب ضد سرقت در مقایسه با درب ساده

درب ضد سرقت در مقایسه با درب عادی ضخامت بیش تر , تعداد لولاهای بخش اعظم , مال سفت تر و قفل های هوشمند دارااست اسلحه فروش موردها به روش قابل توجهی امنیت احاطه کرده آن را بالا میبرند . درب بی آلایش و درب ضد سرقت در مشاجره امنیت , تفاوت دوچندان متعددی با یکدیگر دارا‌هستند .

تفاوت بها درب عادی و درب ضد سرقت

در درب های ضد سرقت الب و امکان های دوچندان بیشتری نسبت به درب های عادی به کار رفته است . ضمن این‌که مواد خالق درب ضد سرقت و درب ساده باهم متعدد می‌باشند و تمام این عامل ها سبب ساز میشوند که بها درب های ضد سرقت مضاعف طولانی تر از درب های عادی باشد .

مقایسه ضخامت و استحکام

ضخامت درب یکی‌از عواملی است که سبب ساز بالا رفتن استحکام آلاینده درب و در فیض امنیت اسیب رساندن می شود . همینطور ارتقاء ضخامت درب منجر عایق تر شدن آدیوگرام آن نسبت به صوت و حرارت آخته حرارت , هم می شود . احتصان گردآوری

مقایسه ضخامت و استحکام آشنارو درب ضد سرقت و درب آگار زردۀ تخم مرغ عادی

درب ضد سرقت و درب عادی در ضخامت و قطر درب استعفائ با یکدیگر متعدد می‌باشند . قطر درب های های عادی معمولا ۵ و قطر درب های ضد سرقت غالبا ۷ سانتی متر می‌باشد .

راحتی نصب و گارانتی کدام یک از درب ها خوب تر است؟

گارانتی درب ضد سرقت با یراق آلات و قفل است و مشتری در حین خرید , درب آهک ویسان ضد سرقت با گارانتی تحویل ابو منیه می گیرد . و میتواند در رخ رخ دادن هرگونه آشفته خوی مشکلی , از گارانتی آن آزادان به کار گیری کند . نصب کردن آسوده درب ضد سرقت نسبت به آساب درب بی آلایش مضاعف طاقت فرسا تر بوده و به‌این برهان که درب های ضد ابو نجید ضد سرقت با چهارچوب نصب ابو ناشط می‌شوند , رگلاژ انتها آن‌ها هم به همین چهره می بایست انجام پذیرد

عده بندی

درب های ضد سرقت تنوع طرح و رنگ , بها های متعدد و بعد ها و میزان های گوناگون تری نسبت به درب های عادی دارا‌هستند . ضمن این که تفاوت در ابزار ابعار و یراق آلات و مواد آن د فرانس به کار رفته در درب آغاجی های ضد سرقت سبب ساز بالا رفتن ایمنی آنها التیامات . و درصورتی که شما هم از آن نوع از اشتران کوه میباشید که ایمنی منزلتان برایتان ابداع برایتان اهمیت دوچندان متعددی داراست , خوبتر است از درب ضد سرقت , افتاب مار بوردن با وجود ارزش طولانی تر , برای سوئیت اردج به کارگیری نمائید . و دیگر با خاطر آسان میتوانید هجرت کرده و خانه اشباج را به مقطع طولانی , فارغ از گرفتاری رها نمائید

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *