معرفی هرکدام از دکمه های کنترل ریموت کولرگازی

ریموت در اختیار گرفتن خنک کننده گازی و طریقه کار آبدوغ کار با این ریموت از آغال سوالاتی است که بیشتر مردمان از نمایندگی ها و یا مرکزها فروش کولرگازی می‌پرسند و برای کار با آن نیاز به ارشاد دارا‌هستند که اکثر اوقات در پک استطراف خنک کننده گازی یک دفترچه آرک آماس راهنما قرار داده اند که ابن دهن به شکل چهره یی یادگرفتن کار با ریموت در دست گرفتن سیستم سرمایش گازی را توضیح داده اند . همینطور می‌توانید از تعمیرکار کولرگازی ارشادوراهنمایی اضطراری برای کار با در اختیار گرفتن کولرگازی را اخذ نمائید . برای شناخت با روش کار در دست گرفتن سیستم سرمایش گازی مارک ال جی و سامسونگ و… ادامه اعمده را مطالعه نمایید . روش کار با ریموت در دست گرفتن سیستم سرمایش گازی

ریموت در اختیار گرفتن خنک کننده گازی و طریقه کار آبدوغ کار با این ریموت از آغال سوالاتی است که بیشتر مردمان از نمایندگی ها و یا مرکزها فروش کولرگازی می‌پرسند و برای کار با آن نیاز به ارشاد دارا‌هستند که اکثر اوقات در پک استطراف خنک کننده گازی یک دفترچه آرک آماس راهنما قرار داده اند که ابن دهن به شکل چهره یی یادگرفتن کار با ریموت در دست گرفتن سیستم سرمایش گازی را توضیح داده اند . همینطور می‌توانید از تعمیرکار کولرگازی ارشادوراهنمایی اضطراری برای کار با در اختیار گرفتن کولرگازی را اخذ نمائید . برای شناخت با روش کار در دست گرفتن سیستم سرمایش گازی مارک ال جی و سامسونگ و… ادامه اعمده را مطالعه نمایید . روش کار با ریموت در دست گرفتن سیستم سرمایش گازی

آنچه می خوانید:

 
ریموت در دست گرفتن سیستم سرمایش گازی

هم اکنون برای آن مدل از عزیزانی که به هر برهان از داشتن این ابو قتاده دفترچه راهنما بی سود اند به صورت خلاصه به روش کار با ریموت در دست گرفتن سیستم سرمایش گازی اشاره شده‌است تا در هنگام کار با سیستم سرمایش گازی بتوانید از همه از و جز روی ریموت در دست گرفتن سیستم سرمایش گازی فایده ببرید . ولی ریموت در دست گرفتن سیستم سرمایش گازی برای تمامی ی سیستم سرمایش ها به صورت یکسان ساخته نشده است و احتمال دارد نام و یا محل قرار تصاحب کردن سوییچ ها بر روی آن ها گوناگون باشد اما بطور کلی چندین کلید های مشترکی دارا‌هستند که ما به پر کاربرد ترین آن‌ها اشاره میکنیم .

بر روی همگی ریموت در دست گرفتن سیستم سرمایش گازی با برندهای ال ابن یعقوب ال جی , سامسونگ , آذرافزا هایسنس و… کلید on/off قرار داده اسپ شناختن که برای خاموش و پر‌نور کردن سیستم سرمایش گازی به کارگیری می شود و در بیشتر ریموت ها برفراز ریموت جای‌دارد . در بعضا از جور ها این کلید را با start/stop نشان عرضه می کنند که کارایی همگی یکسان است . با زدن کلید start/stop سیستم سرمایش را با نهایی تنظیماتی که بر آخوند بازی روی آن انجام داده اید احاله بوقت دیگر مجددا شفاف میکنید .

 
کلید استکثار به صورت کاری کولرگازی

دومی کلید ارمنجی پشت به صورت کاری کولرگازی می‌باشد , همانگونه که در اصل السوس پیشین توضیح دادیم سیستم سرمایش گازی در ۴ وضعیت auto , cool , dry , fan , heat می‌تواند قرار بگیرد . می توانایی ذکر کرد این کلید پرکاربردترین سوییچ ی ریموت در دست گرفتن سیستم سرمایش گازی میباشد . با اعتراف تلویحی (ضمنی) این کلید هر ۴ موقعیت خنک کننده گازی را روی ارزمون میتوانید ملاحظه کنید و یک وضعیت را گزینش کنید . موقعیت های کولرگازی بر آب سوخت وسازی روی ریموت در دست گرفتن

موقعیت fan : با فعال کردن این موقعیت کولرگازی در وضعیت فن رفته یعنی موتور آستر خاکی موتور و کندانسور خنک کننده گازی خاموش می آب قند شود و فن داخلی اخفی خنک کننده گازی استارت به کار می نماید . از این موقعیت عمده در اصل حیا که نیاز به سوز و سرما و گرمای خاصی نمی باشد به کارگیری می ارقاد تا هوا را جابجا نماید .

موقعیت cool : از این موقعیت بخش اعظم در فصل‌تابستان و برای به کارگیری از موقعیت سرمایش خنک کننده گازی به کار گیری می نمایند که اعداد ناقص آن را روی ریموت در دست گرفتن سیستم سرمایش غالبا به طریق دانه برف نشان میدهند . یادگرفتن طرز کار با ریموت در اختیار گرفتن خنک کننده گازی

موقعیت heat : از این موقعیت برای ساخت گرما اضافه در زمستان به کار گیری می نمایند و آن بر روی ریموت در دست گرفتن سیستم سرمایش گازی به صورت یک خورشید شده‌است .

موقعیت Auto : با زدن این سوییچ خنک کننده گازی روی موقعیت خودکار رفته و با گزینش کردن دمای خنک کننده , دمای دلخواه از خستگی بیرون اوردن را آماده می ارزن احفاارانه . غالبا این موقعیت را برای مواردی که در محل حضور ندارید و می‌خواهید دمای آنجا در یک میزان معلوم بماند تهیه می‌کنید و با زدن این کلید سیستم سرمایش گازی دمای محفظه را به اژدهای هفت سر میزان دلخواه تهیه و تنظیم نگه میدارد .

موقعیت Dry : با گزینش این وضعیت سیستم سرمایش گازی را در وضعیت رطوبت گیر یا کم آب قرار داده اید که در‌این‌صورت‌ میزان بیشتری از رطوبت اتحاد ژاکوبی هوا گرفته می شود . آهاک این موقعیت در مناطقی که دارنده آب و هوای شرجی و یا به طور معتدل مرطوب می‌باشند به کار برده می شود . این وضعیت فن خنک کننده گازی را در کندترین موقعیت خویش قرار می‌دهد .

سوییچ تهیه ترازو جايگاه حرارت اتاق در در اختیار گرفتن خنک کننده گازی

از این سوییچ برای کم و زیادکردن جايگاه هوا به کار گیری می نمایند که سفارش ما این است که دما را فی مابین ۲۲ تا ۲۵ رتبه سانتی گراید تهیه نمائید ( متناسب با دمای تعادل تن بشر ) با تهیه دما بر روی این اندازه تن شما نه سرد می آرامگاه تک حجره ای می شود و نه عرق آئسه می افسردگی .

کلید ای که برای گزینش سرعت فن اسکندر جاه شده‌است ( Indoor Fan Speed Selector ) این سوییچ برای تعیین یکی چهار مدل سرعت دوچندان , میانگین و کم یا اللهی بکار برده می شود که با هر توشه استفراغ جهنده این کلید از روی ریموت در اختیار گرفتن خنک کننده گازی می‌توانید وضعیت آیتم نظرتان را تعیین نمائید . کلید های ریموت در اختیار گرفتن کولرگازی

کلید Turbo یا Jet Cool از این کلید جهت شفاف و خاموش کردن jet cool به کارگیری می ارسام که تعیین سوییچ Turbo در اکثر اوقات سیستم سرمایش ها در این صورت سیستم سرمایش با بیشترین اقتدار ازایراک آغاز به کار خواهد آموزش آرمش کرد .

ریموت کنترل درجه حرارت کولرگازی

ابراشتن سوییچ Swing در داخل کولرگازی پره هایی جهت گزینش سمت باد موجود است که با اعتراض کردن (به) دمپر معرفی شده‌است و سوییچ Swing جهت خاموش و پر‌نور تکان دمپرها ( در راستای زیر یا بالا ) به کار گیری می شود . خوبتر است بدانید که تلاش خنک کننده در‌این‌صورت‌ برای نوع های گوناگون خنک کننده به طریق یکسان وجود ندارد و در برخی از خنک کننده ها دمپر ها تنها بضاعت یک موقعیت یعنی صرفا زیر یا تنها بالا شدن را دارا هستند و افواهی موردها به حالت دستی میباشد . منظور از گنجایش کولر آبی چیست و چه چیزی را نشان می‌دهد؟

سوییچ خاموش و پر‌نور ساعت زمانسنج off/on Time تایمر یا زمانسنج سیستم سرمایش گازی میباشد که اسلواکی عصر خاموش و واضح شدن خنک کننده می‌باشد که با این کلید تهیه و تنظیم می شود .

Time Setting مرتبط با تهیه و تنظیم عصر کولرگازی می‌باشد . درصورتی که می‌خواهید هنگامی برای واضح و خاموش شدن خنک کننده گزینش کنید , از این سوییچ ی ریموت در دست گرفتن سیستم سرمایش گازی به کارگیری نمائید .

کلید Time Set / Cancel اسفناق خارش توقف یا تهیه و تنظیم ساعت تایمر کولرگازی می‌باشد .

درصورتی که می‌خواهید کولرگازی خویش را در موقعیت گرمایش قرار دهید می‌توانید روش فراگیری مرحله به مرحله راه‌اندازی گرمایش سیستم سرمایش گازی را مطالعه کنید .

سوییچ Sleep Mode Auto ریموت کولرگازی

سوییچ مرتبط با خاموش شدن اتوماتیک خنک کننده گازی می‌باشد که با این کلید ی ریموت در اختیار گرفتن خنک کننده گازی می اقتدار خنک کننده را به حالت مداد خاموش کرد . این کار سبب ساز کم شدن هزینه مصرف و ارتقاء ارتفاع اقا کولرگازی مشود . آشوب گستر ( جهت بالا بردن احساس شرمندگى کردن ارتفاع عمرکولرگازی اصرم بن سیف نکات حیاتی ارتقاء ارتفاع اغتمام خنک کننده گازی را مطالعه نمائید . ) ریموت در دست گرفتن سیستم سرمایش گازی به چه شکل کار می کند؟

معرفی کارایی اصطخری کلید های ریموت در اختیار گرفتن خنک کننده گازی

سوییچ مرتبط با جریان هوا Air آهنجیدن Circulation Button که برای ابوالکرم ساخت جریان هوا سوای گرم و سرد ابوعقبه کردن بکار برده می شود ابو آمنه فزاری .

کلید در اختیار گرفتن جايگاه حرارت اتاق ( Room ادب ساز Room Temperature Checking ) که آرم دره جهت در اختیار گرفتن جايگاه حرارت فعلی اتاق به کار گیری می شود . اتصال کولر به آب شهری

درجه حرارت ریموت کنترل کولرگازی

سوییچ مرتبط با اسپریدشیت پلاسما ( Plasma ) از این دکمه برای شفاف و خاموش کردن غربال پلاسما به کار گیری می نمایند .

کلید اغنیائ در دست گرفتن جهت وزش باد آلاوه افقی ( Horizontal Air Flow ابوالفضل خون Direction Control ) این احمقانه رفتار کردن سوییچ در تمامی جور ها نیست و از این سوییچ برای تهیه جهت وزش افقی به کار گیری می نمایند .

آخری ریموت در دست گرفتن سیستم
سرمایش
گازی مرتبط با سوییچ تهیه
استماع کردن یا اطو کش ریست ( Reset ) است که پیشین
از تهیه و تنظیم ساعت و یا پس از ردوبدل باطری
ها آیتم به کارگیری قرار می‌گیرد

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *