نحوه استفاده از سیستم های جدیدو هوشمند تشخیص ترکیدگی و نشتی لوله

در این مطلب قصد داریم تا استفاده از دستگاههای جدید هوشمند در تشخیص ترکیدگی و نشت لوله را آموزش دهیم . تعمیر و لوله بازکنی توالت فرنگی چهارراه لشکر مشهد شبانه روزی

 فلو سازگار با اندروید در نمایشگاه CES 2018

مطلب سیستم هوشمند تشخیص ترکیدگی و نشتی لوله ; فلو سازگار با اندروید در نمایشگاه CES 2018 برای نخستین بار در سایت تکراتو – خبر‌ها روز تکنولوژی درج شده شده‌است . – تکراتو – اخبار روز تکنولوژی – – https : //techrato . com/ سیستم هوشمند تشخیص ترکیدگی لوله علاوه بر تشخیص نشتی یا این که شکستگی لوله‌ها , میزان مصرف آب را به صورت لحظه‌ای صفحه نمایش می نماید و در صورت پیدایش مشکل هشدار می دهد . در نمایشگاه CES 2018 شرکت فلو از سیستم تازه مانیتورینگ آب منازل پرده برداری کرد , این سیستم می‌تواند میزان فشار آب و بقیه مولفه‌ها را اندازه‌گیری کرده , [… مقاله سیستم هوشمند تشخیص پارگی و نشتی لوله ; فلو سازگار با اندروید در نمایشگاه CES 2018 برای نخستین بار در وبسایت تکراتو – خبر ها روز تکنولوژی نوشته شده شده‌است . – تکراتو – خبرها روز تکنولوژی – – https : //techrato . com/

سیستم هوشمند تشخیص ترکیدگی و نشتی لوله ; فلو سازگار با اندروید در نمایشگاه CES 2018

سیستم هوشمند تشخیص ترکیدگی لوله علاوه بر تشخیص نشتی یا این که شکستگی لوله‌ها , میزان مصرف آب را به صورت لحظه‌ای صفحه نمایش میکند و در صورت پیدایش مشکل هشدار میدهد . لوله بازکنی میدان ابوذر شبانه روزی

در نمایشگاه CES 2018 شرکت فلو از سیستم تازه مانیتورینگ آب منازل پرده برداری کرد , این سیستم می تواند میزان فشار آب و بقیه مولفه‌ها را اندازه‌گیری کرده , به مالک منزل مشکلات احتمالی را گزارش دهد . این محصول که با نام فلو ( Flo ) شناخته می‌گردد , نسبت به مشکلاتی که حل میکند یا این که از وقوع آنان دوری می‌نماید , قیمت مضاعف کمی داراست .

شکستگی یا این که نشتی لوله‌ها امکان داراست , فجایع دوچندان بزرگی مالی و هدر رفت آب را به همراه داشته باشد , البته فلو با قیمت صرفا ۴۹۹ دلار در هنگام عرضه در ماه فوریه , پیدایش چنین مشکلاتی را به سرعت هشدار می دهد . اگرچه اکنون قابلیت توصیه فلو از روش سایت این شرکت موجود هست .

اسفده از دستگاه در تشخیص ترکیدگی

سیستم هوشمند تشخیص ترکیدگی و نشتی لوله ; فلو سازگار با اندروید در نمایشگاه CES 2018
با توجه به نحوه عملکرد فلو , ابتدا این سیستم رئیس و مانیتورینگ مصرف , می بایست به سیستم ورودی آب منازل متصل شود . بعد از آن , سیستم به صورت هوشمند آغاز به یادگیری روش مصرف می‌نماید . بعداز این سطح , سیستم آغاز به فردی سازی داده ها با دقت به تفاوت مصرف خانه‌های متفاوت می کند .

با استفاده از سنسورهای فشار آب و یک‌سری دیگر از سنسورها , سیستم می تواند مشکلات اکثری مثل هدر رفت آب غیر واجب از دستشویی یا این که شکستگی لوله را تشخیص دهد . با دقت به گفته‌های کمپانی تولید کننده فلو , این سیستم هوشمند تشخیص ترکیدگی لوله میتواند نشتی به میزان یک یا این که دو قطره در دقیقه را هم تشخیص دهد .

همینطور گرفتگی یا این که فشار بیش تر از حد آب داخل لوله هم با این سیستم قابل تشخیص است . مشکلاتی که ذکر شد , میتواند به ترکیدگی لوله منجر شود .

در صورتی مشکلی بوسیله سیستم یافت شود , به صاحب‌خانه از روش گوشی تلفن هوشمند متصل –اندروید – و نرم افزار نصب شده بر روی آن هشدار داده خواهد شد . تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی خیابان جانبازان گرگان

در صورت پیدایش مشکلات بزرگی مثل شکستگی لوله یا این که در معرض شکستگی بودن آن , سیستم به صورت خودکار آب محل ورود به خانه را قطع خواهد کرد . در‌صورتی‌که که صاحب خانه یا این که لوله کش نیاز به تعمیر لوله‌ها داشته باشند , کافیست با یک اشاره در نرم افزار اقدام به جدا کردن آب منزل بکند .

اسفده از دستگاه در تشخیص ترکیدگی

بیشتر بخوانید : به کارگیری از مار رباتی برای تعمیر لوله ها

تمام تجهیزات فوق الذکر , از مانیتورینگ جریان آب تا هشدارهای احتمالی و قطع کردن جریان آب , در لحظه انجام خواهد شد .

سیستم هوشمند تشخیص ترکیدگی و نشتی لوله ; فلو سازگار با اندروید در نمایشگاه CES 2018
فراتر از تمامی , فلو از همیاری با شرکتی که پایگاه با اهمیت آن در کالیفرنیا واقع است و در قضیه نشتی یابی لوله‌ها کار میکند , پرده برداشت . کمپانی ALD به صورت فی مابین المللی نیروهایی را در اختیار داراست که از این شیوه به صاحب‌خانه‌هایی که تجربه کمتری دارا‌هستند , مشورت و سرویس می دهد . با تمام این تفاسیر , قابلیت درخشش فلو در نمایش لاس وگاس بدور از ذهن نیست .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *